Якби компуктер був автомобілем

Ти, припустимо, купив автомобіль. Щоби кудись їздити, значить – на роботу, додому, в гості, в крамницю, покатати дружину чи тьолку, поїхати у відпустку абощо. Тойота, Запорожець, Ягуар чи Мерседес, не важливо. Заплатив 3000 чи 300 тисяч, не важливо.


Відкрив двері, вперше сів, а вона каже: Здраствуйтє-пожалуста! Шо ви хочете робити сіводня? Може купити нові кольосікі? Чи нові фари вам потрібні? Чи перефарбуватися в новий колір? У мене є ще багато цікавих пропозицій, то натисніть на пупку і я вам усьо розкажу за гроші!..
Нє, поїхали вже. Ааа, каже, багато з тих, хто говоре “поїхали вже”, насправді по жизні шукають заправку. Я знаю де ти сидиш, і де найближчі заправки – але тобі не скажу, бо то сікрєт. Заплати, тоді про все дізнаєшся задешево.
Та їдь уже, падло, говорю – і ключем у замку вжик-вжик. Ага, каже, я вопше нічого – але часто такі, шо вжикають, дуже знервовані та потім потрапляють в аварію, що мене турбує, але я нічого з тим не зроблю, поки ти не заплатиш доброму дяді, а тоді я тебе заспокоїло би навсігда. І все було би в жизні харашо.
А ти знову вжик-вжик. А це шо, іхати хіба, да, питає? Ну добре вже. Нехай уже, блін, їду. Де ти такий зануда взявся на мою голову… Тіки май на увазі, що ти за мене гроші заплатив, але я тобі не належу, каже – ти тіки мною користаєшся, поки це подобається доброму дяді, що мене сконструював.
Фур-фур-фур, поповзли помірно по вулиці.
Дик, може музичку включиму за дуже помірну ціну, питає? Або приємні новини, каже, придбати на радіостанції, щоби розвіяти нудьгу?..Бо моя перша задача в житті – шоби кожна твоя поїздка була невиправно унікальним досвідом. До речі, шось у мене ліве заднє колесо здувається – чи не треба нагально купити повітря та напшикати в шину?..

About vechnyc

Еженедельная русскоязычная газета в Нью Йорке
This entry was posted in нью-йорк, прочее and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

